[kdecat] Assignacions KDE 4.4

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Fri Nov 27 19:53:54 UTC 2009

A Divendres 27 Novembre 2009 20:41:53, Josep Ma. Ferrer va escriure:
>      Com a cada versió major, hi ha una pàgina per assignar-nos els
>  diferents  mòduls [2]. En principi, he copiat les assignacions que hi
>  havia per al KDE43, però si algú té interès, ara pot ser un bon moment per
>  a canviar-les.

De moment he deixat la documentació de les seccions extragear i playground,
En el cas de que ens sobrés temps ja veurem i també KDEPIM ja que només la
vaig agafar per completar el que faltava.
Més endavant ja donaré un cop de mà allà on calgui.

Salutacions.