[kdecat] Darreres novetats (aclariments)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Mar 3 23:24:03 UTC 2009

A Dimecres, 4 de març de 2009, Josep Ma. Ferrer va escriure:
> [...]
> forma de l'infinitiu. Amb la nova proposta ja no serà "Obre el fitxer"
> sinó "Obrir el fitxer". Aquest és un canvi de força calat, que afecta a
> moltes de les cadenes actualment traduïdes. Hi ha d'altres canvis no
> tant importants, que també afecten considerablement a les traduccions
> actuals. Recomano una lectura dels enllaços de més amunt.
>
>      Resumint, si s'aprova la nova versió de la guia, caldrà veure que
> fem amb les traduccions. Les adaptem? Continuem amb els criteris
> anteriors? És un tema que caldrà seguir de prop.

Anem a fer-li una visita al senyor del Termcat i li ensenyem les 105953
cadenes traduides que tenim i li preguntem si sap que ens està destrossant la
vida.

Els del Termcat sembla que siguin una colla de teòrics que no veuen que
canviar una cosa establerta des de fa molt de temps no és només canviar una
frase a una guia d'estil.

Albert