[kdecat] Ens independitzem?

Joan Maspons joanmaspons at gmail.com
Mon Jun 15 14:25:18 UTC 2009

A Dilluns 15 Juny 2009 15:48:39, Manuel Tortosa va escriure:
> A Dilluns 15 Juny 2009 15:33:42, Rafael Carreras va escriure:

Arranjaments del sitema>País regió i idioma>Localització
No em sento andorrà ni espanyol i m'agradaria poder escollir la meva opció.

> Que entens per països catalans ?  els de valència i els balears no ens
> poden ni veure (alguns), els pocs francesos que parlen occità ? i a
> l'alguer ja només parlen català les persones grans, Andorra és un país....

Els Països Catalans són els territoris on es parla català. També se li pot
donar un contingut polític però pel cas que ens ocupa ens podem quedar amb la
primera definició. A la wikipedia n'hi ha més.

He viscut 9 mesos a València i hi ha gent que comparteix la nostra cultura i
llengua. És una manera d'incloure'ls. A les balears el mateix i també pot
servir pel principat on també n'hi ha que no ens poden veure. Els que no ens
puguin veure no cal que posin la opció Països Catalans als Arranjaments del
sistema. També pot ser que alguna persona gran utilitzi el kde en català i
prefereixi posar aquesta opció. Permí Occitània i els Paísos Catalans són
coses diferents però tampoc crec que calgui posar fronteres, és una opció
personal.

> A part de que els valencians poden gaudir de les traduccions en català
> configurant el seu sistema en valencià, si ens "independitzem" haurien de
> recórrer a subterfugis com el fet d'haver de posar com a país "Andorra" que
> és la única manera de fer-ho amb algunes distros.

 No entenc què vols dir. Tot seguiria igual que fins ara però amb una opció
extra per la gent que com jo vulgui posar que el seu país o regió són els
Països Catalans.

Joan