[kdecat] Ens independitzem?

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Mon Jun 15 13:48:39 UTC 2009

A Dilluns 15 Juny 2009 15:33:42, Rafael Carreras va escriure:
> El 15 / juny / 2009 14:52, Joan Maspons<joanmaspons at gmail.com> va escriure:
>
> D'on et vols independitzar, concretament? Jo em pensava que ja érem
> independents.

Que entens per països catalans ?  els de valència i els balears no ens poden
ni veure (alguns), els pocs francesos que parlen occità ? i a l'alguer ja
només parlen català les persones grans, Andorra és un país....

A part de que els valencians poden gaudir de les traduccions en català
configurant el seu sistema en valencià, si ens "independitzem" haurien de
recórrer a subterfugis com el fet d'haver de posar com a país "Andorra" que és
la única manera de fer-ho amb algunes distros.