[kdecat] Descripció de la llengua a la pàgina del KDE

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Jun 7 18:48:44 UTC 2009

A Dissabte 06 Juny 2009 23:00:14, Manuel Tortosa va escriure:
> En la descripció de la nostra llengua a la pàgina oficial citem a uns
> quants catalans històrics però penso que ho podríem actualitzar.
>
> Ara per ara crec que no hi ha res millor per entendre la importància del
> català que dir que és la llengua mare del Pau Gassol i el Rafael Nadal.

Pel que jo sé, el Rafa Nadal no s'ha destacat mai massa per fer bandera de la
seva llengua materna, i en aquest sentit no sé si és un bon exemple per a la
pàgina que cites. m Per exemple, la seva pàgina web oficial no contempla el
català. També desconec si a ell li agradaria figurar en la nostra pàgina, i
personalment davant del dubte, prefereixo no posar-lo.

Quant a Pau Gasol (per cert, el cognom només porta una "s", perquè és sonora),
tampoc no conec la seva posició lingüística, però almenys el seu lloc web
oficial, sí que contempla el català.

Orestes.