[kdecat] Menú -> View

Manuel Tortosa manutortosa at gmail.com
Sun Jun 7 17:37:19 UTC 2009

Estic traduint al kiosktool i m'he trobat amb un petit problema.

El kiosktool serveix per deshabilitat algunes accions del sistema de manera
que el podem configurar a mida segons l'usuari final que usarà el sistema.

Hi ha cadenes com aquesta:

Disable View -> %action

Que serveixen per deshabilitat l'opció "Visualitza" de tots els menús de tots
els programes.

El problema és que el Koffice per exemple, no manté la coherència quant aquestes
cadenes, està traduït com "Visualització"

També passa amb l'opció "Arranjament", segons el programa està traduït com
"Arranjaments", "Opcions", etc....

De moment ho he traduït com

Deshabilita Visualitza (o Visualització) ->  %action

etc....

Crec que s'hauria de fer un llistat de coherència dels menús principals dels
programes per anar tendint a aquestes traduccions.

El més usat és:

File -> Fitxer
Edit -> Edita
View -> Visualitza
Go -> Vés
Bookmarks -> Punts
Tools -> Eines
Settings -> Arranjament
Options -> Opcions
Help -> Ajuda
About -> Quant a
Open -> Obre
Undo -> Desfés
Redo -> Refés
Open Recent -> Obre recent
Print preview -> Vista prèvia d'impressió
Quit -> Abandona
Close -> Tanca

De moment ho he solucionat posant les diverses opcions que he vist, no crec
que sigui massa important canviar-ho de moment, la idea és tenir-ho en compte
a l'hora de que fem les diferents revisions, ja suprimiré les opcions sobrants
en traduccions futures.

També podríem afegix una secció especial dels menús al glossari com a
referència.

Salutacions a tots.

Manuel Tortosa
manutortosa at gmail.com