[kdecat] Problema de col·lisió

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Jul 7 08:29:04 UTC 2009

A Dilluns 06 Juliol 2009 21:46:12, Manuel Tortosa va escriure:
> Tinc un petit problema amb l'Akonadi
>

> hi ha diverses referències als termes :
>
> Birthdays i anniversaries
>
> inclús hi ha una cadena així:
>
> Birthdays & Anniversaries
>
> No sé com diferenciar ambdues coses, en català fem servir "aniversari" per
> totes dues.
>
> L'únic que he pensat és posar "Aniversaris" per aquesta cadena i després
> usar "aniversari de naixement" per birthday....
>

> Alguna idea millor ?

Jo interpreto que "Anniversaries" és una commemoració anual (o periòdica?), no
necessàriament relacionada amb un naixement. Malauradament, en català
(central?) el significat s'ha anar restringint al de naixement, la qual cosa,
com tu dius, ho complica.

I si provem el següent?:

Birthday: Aniversari, natalici.
Anniversary: Commemoració.