[kdecat] Translation of KDE 4.2 announcement + Preguntes

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Mon Jan 26 16:24:22 UTC 2009

En/na Orestes Mas ha escrit:
> A Dilluns 26 Gener 2009, Joan Maspons va escriure:

> El problema de posar-lo al SVN és que aquest fitxer conté rutes absolutes a
> diverses carpetes, que seran diferents per cada traductor.

La meva primera idea era penjar-lo al svn, com ha fet l'equip rus (ru),
però efectivament hi ha el problema de les rutes.

> Veig que el Josep Ma. posa aquestes rutes relatives, però això requereix
> engegar el lokalize des d'un terminal i situats en el directori
> ....ca/messages, o bé modificar el llançador del menú corresponent per tal que
> inicïi el lokalize en aquell directori.

Hi ha vàries alternatives:

- per una banda, i des de la línia d'ordres, el lokalize accepta el
paràmetre --project que serveix per a indicar el fitxer del projecte

- en el mode gràfic, en el menú Project pots triar el projecte a obrir o
obrir-ne un de recent.

> Des del meu punt de vista potser és millor deixar, al SVN, un fitxer amb
> instruccions detallades sobre com configurar el lokalize i també altres
> aspectes sobre el funcionament de l'equip i del procés de traducció al català.
> Més que res perquè algú pot arribar al SVN sense haver passat per cat.kde.org,
> o ni tan sols per l10n.kde.org, i tenir aquest "LLEGIU-ME" seria útil per
> posar-lo ràpidament sobre la via correcta.

Potser seria més senzill que el LLEGIU-ME fos un apuntador a la web
cat.kde.org, i que aquí s'indiquessin les instruccions detallades. És
més fàcil de mantenir i només hi ha un únic punt a on fer les modificacions.

> Si ho veieu bé, em puc dedicar a fer aquest compendi.

Per mi, d'acord.