[kdecat] Konqueror

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Dec 16 22:19:11 UTC 2009

El 16-12-09, a les 22:18, Manuel va escriure:
> Hi ha unes cadenes del Konqueror del tipus:
>
> Configura com desitgeu que s'identifiqui el Konqueror
>
> surten a la finestra d'arranjament, crec que haurien de ser:
>
> Configureu com desitgeu que s'identifiqui el Konqueror
>

> Hi ha diverses cadenes, una per a cada opció de la configuració.
> Opinions?

És un missatge informatiu/explicatiu de cada una de les opcions. Ni
l'ordinador s'adreça a l'usuari ni a la inversa. Jo ho deixaria tal com està.

En concret, aquest missatge jo el "despersonalitzaria". L'original és:
«Configure the way Konqueror reports itself». I la proposta seria traduir-lo
per «Configura la manera com el Konqueror s'identifica a si mateix»

A més, hi ha 2 traduccions millorables: per les Dreceres web i pels
Connectors, el missatge informatiu traduït comença "Aquí podeu configurar ...",
quan al missatge original només posa "Configure ...". Si ningú té inconvenient,
els deixaré igual que la resta de missatges ("Configura ...").

> Salutacions.
> [...]

Igualment,