[kdecat] errada kdebase/nepomuk

Roger Calvó rcalvoi at yahoo.com
Thu Apr 30 06:41:23 UTC 2009

Hola a tothom,

abans que res em presento: us segueixo fa temps, tot i que no he col·laborat mai amb vosaltres si bé vaig traduïnt alguns programes que em cauen a les mans, i col·laboro en el desenvolupament de Sabayon Linux, tot i que no tinc gaire temps. En resum: sóc un voyeur de la vostra llista, amb perdó :-?

El cas és que he detectat una errada al kdebase/nepomuk.po. És poca cosa però, ja que ho he vist... Si no m'equivoco, sempre hauria de ser "la indexació" en els casos següents:

#: services/strigi/eventmonitor.cpp:84
    "S'ha iniciat l'indexació de fitxers de l'Strigi. La indexació de tots els "
    "fitxers per a cerques ràpides d'escriptori pot trigar una estona."

#: services/strigi/eventmonitor.cpp:155
#, kde-format
"L'espai en el disc local s'està exhaurint (queda %1). Se suspènl'indexació "
"de fitxers de l'Strigi."

#: services/strigi/eventmonitor.cpp:181
#, kde-format
msgstr "L'indexació inicial de fitxers de cerca d'escriptori ha acabat en %1"

Compte en fer la correcció, perquè en el mateix fitxer també es parla de "l'indexador", que en aquest cas seria correcte... si no m'erro!

Gràcies per la feina i perdoneu l'entrada de cavall Sicilià a la llista. Salut,

rogerc