[kdecat] Traduccions pel KDE

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Apr 22 20:09:35 UTC 2009

En/na Joan Maspons ha escrit:
> El Wednesday 15 April 2009 20:51:48 Josep Ma. Ferrer va escriure:
>
> Potser es podria fer una mena de Fiduciary Licence Agreement pels traductors i
> que un cop discutit per llista es pogués canviar la llicència de tots els
> fitxers en què els contribuidors hagin firmat aquest acord. De fet hi ha alguns
> fitxers que no tenen cap mena de llicència però a la pràctica supso que tant li
> fa. De moment seguiré el protocol que m'has donat.

Aquest és un tema interessant i molt complicat. Fa un temps el vàrem
discutir a la llista [1] i la millor solució és llicenciar les
traduccions amb LGPL v2+. No negaré pas que un dels objectius és
mantenir la feina administrativa tant baixa com sigui possible ;)

[1] http://lists.kde.org/?l=kde-i18n-ca&m=119611916708787&w=2

Salutacions,