[kdecat] Konqueror

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Thu Oct 2 18:46:03 UTC 2008

A Dijous 02 Octubre 2008, Jaume Villalba Sanchez va escriure:
> Hola a tothom/totdona!

Hola!

> Després de molt de temps inactiu havia començat a traduir del launchpad,
> vaig veure que el Konqueror no estava complet i ací el teniu. No sé pas
> si era un problema del Launchpad o qué, espero que faci servei, si algú
> el vol corregir. :)

No faré cap comentari en quant a la traducció, ja fa temps que estic una mica
allunyat de l'equip o sigui que deixaré que sigui en Josep Maria qui la
revisi, però com a comentari general, fer servir el launchpad per traduir el
KDE no té cap sentit.

Hauries de fer servir els fitxers del SVN que són els que estan actualitzats,
de get els del launchpad estan "pervertits" per altres traductors que no
saben o no volen seguir les regles que el nostre equip té en quant a formes
gramaticals, etc.

Albert