[kdecat] Errors al rellotge aproximat

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sat Jun 14 11:57:09 UTC 2008

Hola,

Fa temps vaig esmenar la major part d'inexactituds lingüístiques del rellotge
aproximat del kde3 (excepte les que no es poden eliminar per culpa de la
incompatibilitat entre la llengua catalana i la manera com està programat el
rellotge aquest).

El cas és que jo vaig instal·lar la traducció esmenada a la meva Debian
estable per provar-la, i allí es va quedar. Pel que sembla, em devia oblidar
d'enviar-la a la llista per tal de revisar-la i publicar-la.

Ara fa pocs dies vaig canviar aquella debian per una kubuntu, i ara m'he
adonat que el rellotge aproximat em surt amb la traducció antiga.

Total que, malgrat que sigui una cosa del kde3, que és un sistema a extingir,
envio aquí la traducció perquè feu d'ella allò que en considereu millor.

Cordialment,
--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A