[kdecat] Translation of KDE 4.1 announcement

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Fri Jul 25 16:20:13 UTC 2008

A Divendres 25 Juliol 2008, Orestes Mas va escriure:
> [...]
>
> Aquí envio el document traduït. Si us plau, doneu-li una ullada a veure si
> hi ha alguna ficada de pota.
>
> Jo ara haig de marxar i potser trigo a mirar el correu amb els vostres
> comentaris (si n'hi ha). Aleshores si el veieu bé potser podeu enviar-lo
> vosaltres mateixos al Mark Ziegler o bé, encara millor, pujar-lo
> directament al SVN si sabeu on ubicar-lo i teniu permisos per modificar la
> pàgina web (penso en l'Albert, que potser en té).
>
> Si no, ja li enviaré jo més tard al Mark.
>
> També he detectat 2 typos en la versió original anglesa. Adjunto diff.

A mi en regla general em sembla bé excepte uns quants typos.
També faltava per traduir els els textos de les captures de pantalla.

Ho he fet i ho he pujat, si encara trobeu més coses no dubteu a dir-m'ho.

http://www.kde.org/announcements/4.1/index-ca.php

Albert