[kdecat] Bandera per a l'idioma catala

Rafael Carreras rcarreras at caliu.cat
Tue Jan 22 22:24:17 UTC 2008

El 22/01/08, Josep Ma. Ferrer <txemaq at gmail.com> ha escrit:
> Hola a tothom,
>
>      a la web de localització del KDE (http://l10n.kde.org/) han posat
> banderes del país, estat, nació etc. davant de cada un dels idiomes.
> Podeu veure un exemple a l'adreça següent:
> http://l10n.kde.org/stats/gui/stable-kde4/team/
>
>      Ja sabem que la relació idioma/unitat_administrativa poques vegades
> és exacte, però crec que no canviaran la web per aquest motiu.
>
>      En el cas del català, tenim vàries opcions:
>
> a) deixar-ho sense bandera
>
> b) posar la bandera catalana. La meva proposta l'adjunto en un fitxer
> [...]

Jo per la senyera normal i corrent. Se suposa que representa tots els
territoris de llengua catalana (i algun altre més també, però vaja).

No sé què passa, però al final a algú sempre se li acudeix de posar
banderetes pertot arreu...

--
Rafael Carreras Guillén | gpg.id 2C1AF9C5
http://rcarreras.blogspot.com