[kdecat] Celebrant la sortida de KDE 4.0.0

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jan 9 11:36:41 UTC 2008

El Tuesday 08 January 2008 20:29:20 Albert Astals Cid va escriure:
> A Dilluns 07 Gener 2008, Albert Astals Cid va escriure:

> Bé, ja veig que no hi ha gaire ganes de Freevial i la veritat una xerrada
> seria lo seu pero no tinc temps de preparar-la o sigui q ho deixem en un
> sopar, dissabte, sobre las 9:30, al centre de barcelona, qui s'apunta? Data
> màxima per apuntar-se divendres nit, dissabte hem dedico a buscar
> restaurant i reservo.
>
> Aquell que vulgui apuntar-se no cal que embruti la llista, envieu-me un
> correu a aacid at kde.org i prou.

Potser millor fer-ho via wiki, així fem bullir l'olla una mica i en queda
constància per les generacions futures.

He creat una notícia i una pàgina a tal efecte (bé, la pàgina l'estic
redactant encara, espereu un moment):
http://cat.kde.org

Orestes.