[kdecat] Celebrant la sortida de KDE 4.0.0

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Tue Jan 8 19:29:20 UTC 2008

A Dilluns 07 Gener 2008, Albert Astals Cid va escriure:
> Hola nanos, tard, tard, tard, mereixo ser fuetejat, però que us sembla si
> organitzem alguna cosa per celebrar la sortida del KDE 4.0.0 (que es el dia
> 11 tecnicament) ?
>
> Les dates obvies son 11 nit o 12 tarda/nit.
>
> La gent del ubuntu-cat m'estan "presionant" per que fem una ronda de
> freevial[1] amb preguntes sobre KDE 4.0 per tant lo òptim seria
>
> 12 tarda, bocanord, ronda de freevial
> 12 nit, onsigui, sopar + copa
>
> Comentaris? Suggerencias de onsigui pel sopar? Telefon de bocanord per si
> decidim fer la ronda de freevial?
>
> Albert

Bé, ja veig que no hi ha gaire ganes de Freevial i la veritat una xerrada
seria lo seu pero no tinc temps de preparar-la o sigui q ho deixem en un
sopar, dissabte, sobre las 9:30, al centre de barcelona, qui s'apunta? Data
màxima per apuntar-se divendres nit, dissabte hem dedico a buscar restaurant
i reservo.

Aquell que vulgui apuntar-se no cal que embruti la llista, envieu-me un correu
a aacid at kde.org i prou.