[kdecat] Proposta: High Dynamic Range

Josep Ma. Ferrer txemaq at gmail.com
Wed Apr 2 18:59:03 UTC 2008

Hola a tothom,

     Tinc una proposta sobre la traducció al català de "High Dynamic
Range" a l'àmbit gràfic. Les imatges HDR (High Dynamic Range) [1] són
cada vegada més populars gràcies a les càmeres digitals. Es creen a
partir d'un conjunt de tècniques de processament del senyal [2].

     Tota vegada que el TERMCAT (Cercaterm) tradueix "Dynamic Range" per
"Marge dinàmic", la meva proposta per a traduir "High Dynamic Range" és
"Marge dinàmic alt".

     Si no hi ha oposició, unificaria les diferents traduccions de High
Dynamic Range" que tenim al KDE per "Marge dinàmic alt". Com ho veieu?

     Salutacions,

[1] http://en.wikipedia.org/wiki/High_dynamic_range_imaging
[2] http://ca.wikipedia.org/wiki/Marge_dinàmic