[kdecat] Fwd: Re: Doc Kturtle

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Tue Sep 25 18:51:34 UTC 2007

El Wednesday 19 September 2007 09:18:22 Orestes Mas va escriure:
> A Dimarts 18 Setembre 2007 22:27, Albert Astals Cid va escriure:
>
> No, la versió del SVN no està al 100%. Però el puc posar el següent a la
> meva llista de pendents. Suposo que aquesta setmana m'hi podré posar.
> Queden 240 missatges per traduir.

Jo vaig fent la doc, si necessites un cop de ma, digue-ho.

A la doc hi apareix que les ordres s'han traduït a diferents idiomes i la
persona que les ha traduït. No hi apareix el catala :( . He pensat enviar un
correu preguntant si tenien previst fer una revisió de la doc i de pas els
comentaria que en català les ordres estan traduïdes. Pel que he vist l'autor
de les traduccions de /data és en Sebastià Pla i Sanz (ho poso així perquè és
el que enviaria), va bé que els ho digui?

Orestes, ja que tu ets l'encarregat de la igu-kdeedu, actualment a la igu hi
ha comandament. Tens previst canviar-ho?

Com traduirieu glue-words, (I O NO) que s'usen en els if's, whiles...?

Gràcies.