[kdecat] Cadenes perdudes en el pas KDE 3.5 -> KDE 4.0

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Sep 5 22:18:41 UTC 2007

A Dijous 06 Setembre 2007, Orestes Mas va escriure:
> [...]
> "
>    #~ "element are located at the same place on the periodic table."
>    #~ msgstr ""
>    #~ "Els isòtops són formes d'un element químic els nuclis del qual tenen
> el "
>    #~ "mateix nombre atòmic Z però diferents masses atòmiques A. El mot "
>    #~ "'isòtop', que significa 'al mateix lloc', prové del fet que tots els
> " #~ "isòtops d'un element estan col·locats al mateix lloc de la taula " #~
> "periòdica."
>
> I aquesta és una cadena que no apareix al libkdeedu aquest.

Vale, ho acabo d'arreglar (crec), hauria de sortir aquesta nit (o demà) a
kalzium.po

> A banda de tot això em pregunto el motiu que hi ha darrera d'aquest
> trasllat de cadenes del kalzium.po al libkdeedu.po. Entenc que en una
> llibreria hi puguin haver coses com ara els noms dels mesos o els dies de
> la setmana, que poden aprofitar moltes aplicacions (i que de fet haurien de
> ser a kdebase més aviat), però posar en una llibreria coses que només usarà
> un sol programa no té massa sentit per a mi...

Bueno, aquests missatges han anat a parar a una llibreria que es diu
libscience i que es part de libkdeedu, no és que aquest sigui el lloc idoni
per discutir si una llibreria com aquesta té o no raó de ser, però en la meva
opinió tampoc "fa mal".

Albert