[kdecat] konqueror

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon Sep 3 11:43:26 UTC 2007

On Monday 03 September 2007 12:36:49 josep martinez wrote:
> hola, m'acabe d'incorporar a aquesta llista i no sé si el procediment és el
> correcte. De totes maneres provaré i informe d'una errada que em sorprén
> que es mantinga: al menú "localització" del konqueror (kde 3.5) hi diu
> "trabaja sin conexión".
> espere ser d'utilitat, ja em direu!!

Jo no ho tinc pas això, al meu konqueror del KDE 3.5. Podries ser més explícit
quant a distribució que uses i també a la configuració de la teva xarxa
(connexió directa, telefònica ADSL, telefònic mòdem...)? Podria ser que
aquesta cadena només aparegués en certes situacions de configuració.

Orestes.