[kdecat] Propostes de traduccions pel KDE4 (correccions)

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Sun May 27 16:52:48 UTC 2007

Hola,

Em semblen bé les correccions. Només una cosa: crec que t'has deixat
l'adjunt que prometies...

Pel que fa a "command" -> "ordre", es va discutir a la llista no fa gaire i
es va arribar a la conclusió que la forma "comandament" no era gaire
adequada (ara no recordo qui ho va dir, però recordo que les raons eren
bones). Així doncs, sempre que el context ho permeti, potser hauríem de
preferir "ordre".

Fins aviat,
Raül.

El 27/05/07, Josep Ma. Ferrer <txemaq at gmail.com> ha escrit: