[kdecat] Proposta de trobada

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Mon May 21 17:47:35 UTC 2007

El Monday 21 May 2007 11:28:23 Sebastià Pla i Sanz va escriure:
> A Dijous 17 Maig 2007 20:17, Albert Astals Cid va escriure:

> Jo faig servir KDE habitualment a la feina. Crec que em dona una
> productivitat molt superior a la que tindria amb Windows. El que havia
> pensat és mostrar com el faig servir i per a què. Em podria centrar en
> Konqueror i Kontact, ensenyant l'ús de fish, Kpdf encastat, ús de
> pestanyes, vistes i perfils, Kate, escriptoris múltiples, etc. El format
> seria més o menys informal, amb la possibilitat d'interrupcions. Els
> destinataris serien aquells usuaris que encara no s'han decidit a
> oblidar-se'n del Windows.
Crec que aquest enfoc que proposa en Sebastià és molt interessant. M'atreveixo
a fer alguns suggeriments i tot.
Del Konqueror també pots parlar de l'endollable per a fer galeries d'imatges.
L'altre dia vaig deixar bocabadats els alumnes que ens fan la pàgina web fent
una galeria en 30 segons.

L'akregator també pot ser atractiu.

> Orestes, si creieu que pot ser interessant, jo m'ofereixo per fer aquesta
> xerrada. També m'agradaria que s'apuntés altra gent que en sabés i de qui
> pogués aprendre. Els punts que més m'interessen són:
> - KOffice. Jo encara faig servir OpenOffice i m'agradaria passar-me a
> KOffice - Kdeedu. Gent que faci servir KStars, KGeography, Kalzium, etc.

Del kdeedu jo uso el Kstars, el Kig, el kmplot, kturtle el kpercentage i
kbruch. Potser els dos primers són els més interessants.

> Però també m'agradaria aprofundir en KGraphics i KMultimedia.

El digikam i l'amarok crec que haurien de sortir a l'hora de fer alguna
presentació...

Jo hi vindré.

Xavier