[kdecat] Proposta de trobada

Sebastià Pla i Sanz sps at sastia.com
Mon May 21 09:28:23 UTC 2007

A Dijous 17 Maig 2007 20:17, Albert Astals Cid va escriure:

Jo faig servir KDE habitualment a la feina. Crec que em dona una productivitat
molt superior a la que tindria amb Windows. El que havia pensat és mostrar
com el faig servir i per a què. Em podria centrar en Konqueror i Kontact,
ensenyant l'ús de fish, Kpdf encastat, ús de pestanyes, vistes i perfils,
Kate, escriptoris múltiples, etc. El format seria més o menys informal, amb
la possibilitat d'interrupcions. Els destinataris serien aquells usuaris que
encara no s'han decidit a oblidar-se'n del Windows.

Orestes, si creieu que pot ser interessant, jo m'ofereixo per fer aquesta
xerrada. També m'agradaria que s'apuntés altra gent que en sabés i de qui
pogués aprendre. Els punts que més m'interessen són:
- KOffice. Jo encara faig servir OpenOffice i m'agradaria passar-me a KOffice
- Kdeedu. Gent que faci servir KStars, KGeography, Kalzium, etc.

Però també m'agradaria aprofundir en KGraphics i KMultimedia.

> Jo si fem una trobada en altres dates m'apunto, sinó seré amb els nostres
> amics escocesos al aKademy 2007.
>
> Albert

Albert, esperem veure una foto teva amb el kilt dels McAstals ;-)

Sebastià
--
Encara quedem valencians que no volem deixar d'ésser el poble que som,
que no volem cedir a la dissolució ni a la indiferència.