[kdecat] Una eina molt útil: qDacco

Raül Garrigasait rgarrigasait at gmail.com
Sat May 19 20:44:00 UTC 2007

Hola a tothom,

Veig que fa temps que es va parlar a la llista del DACCO (Diccionari
anglès-català de codi obert, http://www.catalandictionary.org/catala/), amb
el qual durant un temps vaig col·laborar força tot i que ara fa molt que no
hi faig res.

Segurament n'hi ha molts que ja ho sabeu (si és així, perdoneu que em faci
pesat i passeu del missatge), però des de fa un temps hi ha un programa obra
d'en Carles i en Jordi Pina (que no tinc el gust de conèixer) anomenat
qDacco (disponible als repositoris de l'Ubuntu Feisty i en altres
distribucions) que permet consultar el diccionari molt fàcilment sense
necessitat de connectar-se a la xarxa i, cosa més important, permet enviar
suggeriments i paraules noves als responsables del projecte perquè valorin
si cal introduir-les i com fer-ho. Així, tot utilitzant el diccionari per a
les nostres traduccions, podem contribuir a millorar-lo sense haver
d'invertir-hi gaire temps ni trencar-nos gaire les banyes.

Res, he pensat que potser interessava a algú de vosaltres...

Salut,
Raül.