[kdecat] Presència a les Jornades de PL

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Wed May 9 18:18:21 UTC 2007

El Wednesday 09 May 2007 15:31:49 Orestes Mas va escriure:
> [...]
>
> Però ahir vaig fer una xerrada a Sant Cugat a la qual va assistir el
> Sebastià, i ell em va suggerir de fer quelcom per les jornades. Quelcom del
> tipus "Un dia amb el KDE", on s'exposés, en format taller per exemple, l'ús
> quotidià d'una colla d'aplicacions KDE per a la gent que vulgui iniciar-se
> en l'ús d'aquest escriptori.
>
> És una idea, però en poden sorgir d'altres. Com que jo ho trobo una
> proposta interessant, ho llenço aquí a la llista a veure com ho veieu i si
> us animaríeu. No caldria que fos res massa formal. De fet, podem proposar
Jo pensava anar a les Jornades, però no em veig capacitat per muntar una
xerrada, però puc ser-hi de suport. Visc a Girona i aquells dies ja he
començat vacances, més fàcil no m'ho poden posar. Del KDE apart del Konqueror
el que conec millor és kde-edu, a classe el faig servir força.

Tevi