[kdecat] Presència a les Jornades de PL

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed May 9 13:31:49 UTC 2007

Hola a tothom,

No sé si sabeu que enguany les Jornades de programari lliure [1] es faran a
Girona la primera setmana de juliol.

Tot repensant el format d'aquest any, hem optat per dedicar 2 dies centrals a
temes més tècnico-científics ("core") i el primer i darrer dies a temes més
de divulgació o de comunitat.

Jo havia pensat en parlar amb l'Albert Astals a veure si algun desenvolupador
de KDE s'animava a venir (per explicar coses del KDE4, per exemple), però
aleshores vaig veure que les dates coincidien amb les de l'Akademy de
Glasgow, i ho vaig deixar córrer: la majoria de desenvolupadors de KDE seran
allí, previsiblement.

Però ahir vaig fer una xerrada a Sant Cugat a la qual va assistir el Sebastià,
i ell em va suggerir de fer quelcom per les jornades. Quelcom del tipus "Un
dia amb el KDE", on s'exposés, en format taller per exemple, l'ús quotidià
d'una colla d'aplicacions KDE per a la gent que vulgui iniciar-se en l'ús
d'aquest escriptori.

És una idea, però en poden sorgir d'altres. Com que jo ho trobo una proposta
interessant, ho llenço aquí a la llista a veure com ho veieu i si us
animaríeu. No caldria que fos res massa formal. De fet, podem proposar el
format que vulguem.

Orestes.

[1] http://jornadespl.org/