[kdecat] Save as

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Mon May 7 12:40:17 UTC 2007

On Monday 07 May 2007 12:33:06 Raül Garrigasait wrote:
> Joan, jo no contradic ningú, retransmeto el que estableix la gramàtica
> normativa, que és l'obra que dictamina sobre sintaxi, no pas el diccionari.
>
> La distinció entre "com a" i "com" té a veure amb la sintaxi. Si tens una
> obra de referència de sintaxi que tingui més valor normatiu que la
> gramàtica del Fabra, t'agrairé que me'n passis la referència.
>
> Raül.
>
> El 07/05/07, Joan Sanz <joansanzrab at gmail.com> ha escrit:

Collons, quin nivell de discussió així de sobte! I pensar que jo haig d'anar
vigilant les errades ortogràfiques... :-)

Bé, jo no puc ni acostar-me al vostre nivell de discussió. M'agrada la
filologia però els capritxos del destí em van dur a fer telecomunicacions, de
manera que l'única cosa que puc aportar és que he sentit a dir que el DIEC
està bastant ple d'errors en general, i per això ara han tret una nova
revisió, quan la seva aparició és encara relativament recent.

Ja sé que seria una mica gros, però podria ser que el DIEC s'equivoqués o fos
incomplet en aquest tema?

Orestes.