[kdecat] Save as

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Thu May 3 21:30:54 UTC 2007

És cert que dir "desa amb un altre nom" & co són incorrectes, pels casos que
exposa l'Albert, tot i que personalment crec que és més aviat un error de
l'aplicació. Potser es podria parlar amb els d'usabilitat. Si ets un usuari i
has de desar per primera vegada què utilitzríeu "Save" o "Save as...", tenir
dues entrades que fan exactament el mateix no sembla gaire lògic. Potser
m'equivoco.

Em fa l'efecte, que el debat que plantegem és extensible a altres idiomes, (a
l'estil de directori/carpeta). Preferim deixar una entrada potser poc
encertada però que molta gent ja coneix o buscar-ne una de més encertada des
del punt de vista d'usabilitat?

Per mi "Anomena i desa" tot i que és evident que diu el que fa l'opció,
continua sense ser entenedor. Crec que és més probable que et trobis un
usuari que et pregunti "Com puc desar aquest document amb un altre nom?" que
no pas que et pregunti "Com puc donar un nom i desar aquest document?", quan
de nom JA EN TÉ UN (per no dir "Com puc anomenar i desar aquest document?") .

Ale, el debat no poc acabar tant ràpid ;)

A Dijous 03 Maig 2007, Albert Astals Cid va escriure: