[kdecat] Presentació

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Mar 28 21:03:06 UTC 2007

A Dimecres 28 Març 2007, Raül Garrigasait va escriure:
> El 28/03/07, Pau Tallada Crespí <pau_tallada at telefonica.net> ha escrit:

> El pot que hi ha a trunk té 220 vint cadenes. Aprofitaré el que has fet i
> traduiré la resta.
>

> Algú pot guiar-nos en aquest quefer?

Ja he arreglat el problema.

http://websvn.kde.org/?view=rev&revision=647602

Quan el procés automàtic de fusió entre les plantilles i les traduccions
(scripty) s'executi (probablement aquesta mitjanit) a extragear-network hi
hauria d'haver el fitxer amb les cadenes més aprofitables del que teniem a
kdereview, no se si m'explico.

Albert