[kdecat] Feina per a KDE estable

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Mar 25 23:58:51 UTC 2007

A Diumenge 25 Febrer 2007 21:35, Albert Astals Cid va escriure:
> Hola, mirant http://l10n.kde.org/stats/gui/stable/ca/index.php sembla que
> tinguem tots els programes quasi be usables, però això es fals, en tenim un
> que es completament inútil, el kanagram.
>
> Kanagram és un programa per ¿nens? tipus et dono totes les lletres d'una
> paraula i opcionalment ºuna pista i has d'endevinar la paraula. El problema
> és que no tenim cap paraula traduïda, si algú té ganes de treballar que li
> faci una ullada als fitxers de
> http://websvn.kde.org/branches/KDE/3.5/kdeedu/kanagram/data/

> [...]

M'he estat mirant això i no sembla massa complicat, excepte pel fet que els
fitxers .kvtml del directori kanagram/data diu que són "machine-generated" i
que compte amb editar-los.

La veritat és que el format és una mica pal, i em pregunto el paio que ho
programa no ho escriu en un format més "amigable" i després ho passa per un
programa que li formateja...

Bé, en qualsevol cas, és la propera cosa que tinc en el TO-DO list.

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *