[kdecat] Presentació [IMPORTANT trunk/l10n-kde4]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Mar 28 11:31:34 UTC 2007

  Hola Pau,

--- Pau Tallada Crespí <pau_tallada at telefonica.net>
escribió:

> Ep!
>
> El KNetworkManager ja l'havia traduït jo, com a
> mínim la versió que el troba
> al kdereview. Sincerament estic completament
> embullat amb tot això de les
> branques.
>
> T'envio el fitxer .po que tenc jo, on les 160
> cadenes ja estan traduïdes.
>
> Algú pot guiar-nos en aquest quefer?

  Aquest fet es deu a que de tant en trant s'ha de fer
una tasca de seguiment per si s'han mogut els fitxers.
Si s'ha perdut però era al repositori es pot rescatar
l'última versió, la qual encara hi és, i s'ha
d'enfilar al nou mòdul del repositori. Si mires la
branca KDE 4;

    <http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4>,

al mòdul kdesdk;

<http://websvn.kde.org/trunk/l10n-kde4/ca/messages/kdesdk/>,

veuràs que hi han mogut tot el kate, però aquest ha
estat un tracte molt específic que abans no funcionava
i sembla que als extragear-*, playground-*,
kdereview/* i others/* no funciona.

  Tan sols cal fer-hi manteniment tot comparant amb
les plantilles. PEr aquesta tasca el catalogmanager és
molt bo.

  Penseu també que aquestes traduccions és bo
seguir-les per a que els mantenidors dels paquets les
incloguin a la propera revisió del programa. Ells
sempre agraeixen el contacte per email, per l'interés
que es demostra en la seva feina. ;-)

  Atentament
  Toni
P.D.
IMPORTANT: Crec que trunk s'ha de traduir l10n-kde4,
tan sols la base del sistema. Confirmeu-ho!

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca