[kdecat] Fwd: KDE CLOCK... en format tradicional

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Mar 18 22:01:45 UTC 2007

A Diumenge 18 Març 2007 17:36, Marc Coll va escriure:

> Jo per referir-me als minuts :20 i :50 sempre he dit un quart i cinc, i
> tres quarts i cinc. I per als minuts :40 i :10, tres quarts menys cinc i
> un quart menys cinc. Idem per als minuts :25 i :35 (dos quarts menys
> cinc, i dos quarts i cinc). Un quart tocat o similars els faig servir
> per indicar que ja ha passat del quart corresponent (siguin 5 minuts, 7,
> o els que siguin).

Si, però el cas és que com que això és un rellotge aproximat, la cadena "un
quart tocat" es comença a presentar al minut 16 o 17 fins al 23 o 24, per la
qual cosa assignar "un quart i cinc" a tot aquest període no és correcte...

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *