[kdecat] Fwd: KDE CLOCK... en format tradicional

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Tue Mar 13 13:03:47 UTC 2007

A Dimarts 13 Març 2007 11:44, Orestes Mas va escriure:
> A Dilluns 12 Març 2007 17:56, Sebastià Pla i Sanz va escriure:

> Ja l'estic provant. Podria mirar-me el PO, però prefereixo provar-lo "in
> situ" a veure si més útil. Haurà de passar una estona per tal que vagin
> sortint tots els missatges :-)
>
> Al primer cop d'ull, però em sembla força millor.

Rectifico: Té alguns errors i inconsistències. Tanmateix, totes elles
subsanables. El problema més gran és amb l'apòstrof de les onze, que no hi ha
manera de posar-lo, i fa que surti "tres quarts de onze" enlloc de "tres
quarts d'onze".

Crec que el Sebastià o l'Albert ja havien comentat aquest problema en
missatges anteriors. De moment no hi ha solució, perquè el programa està
escrit des d'un punt de vista anglosaxó, i suposo que això de les hores és
molt complicat perquè cada terra fa sa guerra.

També hi ha alguna inconsistència que no acabo d'entendre, com per exemple la
diferència entre les dues cadenes:

_: one\n
%0 o'clock

%0 o'clock

Per mi són iguals, excepte que el comentari a la primera sembla indicar que
aquella és específica de la una.

Bé, m'ho miro amb més deteniment. Ja diré quelcom.

* Orestes Mas Casals - UPC                            *
* Linux User 285092  http://counter.li.org            *
* Membre de l'equip català de KDE http://cat.kde.org/ *
* Clau pública PGP: 0x97451E6A a http://pgp.mit.edu/  *