[kdecat] Presentació Jornades PL

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Tue Jun 19 22:50:04 UTC 2007

Hola,
	ja vaig comentar temps enrere jo també podia fer una presentació, del
projecte KTiny (http://sf.net/projects/ktiny). Com que no sé el públic que hi
haurà, tot i que sembla que hi podria haver empreses que estiguessin
interessades en el projecte, he pensat en fer quelcom una mica menys
especialitzat.
	Penso que podria fer un petit repàs sobre les diferents tecnologies ja
existents en el KDE i les que podrem trobar en el KDE4 (Solid, DBUS, Strigi,
Soprano, Plasma, KPart, etc..). Sobretot faria èmfasi en les possibilitats
d'integració que permet tenir aquestes tecnologies a l'abast del programador
i l'usuari, i al cap i a la fi, aquest és el motiu pel qual vàrem començar el
projecte KTiny.
	No sóc un expert en la matèria, tampoc voldria fer una xerrada dirigida a
algú que vulgui començar a programar demà mateix, però sí que es pot explicar
que hi ha una base tecnològica molt potent i per això, projectes clarament
destinats a l'empresa tenen molt a guanyar si utilitzen el KDE i tot el que
els envolta. Tant hi poden estar interessats programadors com usuaris. Per
això, aniria posant exemples de com volem explotar aquestes facilitats en el
projecte que conec més d'aprop i en l'escriptori en general.