[kdecat] Jornada KDE a les JPL

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jun 13 21:55:54 UTC 2007

A Divendres 25 Maig 2007, Orestes Mas va escriure:
> Hola gent,
>
> Com que sembla que ja hi ha persones interessades en fer activitats
> relacionades amb el KDE a les properes Jornades de Programari Lliure,
> caldria anar definint el dia que proposem.

L'organització de les jornades ens ha reservat dissabte al matí.

De moment tenim que el Sebastià suggeria de parlar una mica dels programes que
li permeten augmentar la productivitat en les tasques diàries. El Xavier
Batlle potser podria explicar l'endollable per fer galeries d'imatges. Jo
mateix podria comentar algunes coses del digikam o amarok, tot i que potser
hi ha algú per aquí que se'ls coneix més que jo. I si hi ha interès podria
parlar de la traducció del KDE (bàsicament pensant en persones que no
coneguin el procés)

S'accepten més propostes. Ja podeu anar escalfant motors.

Orestes