[kdecat] Una petició sobre recursos de traducció

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Wed Jun 6 22:07:09 UTC 2007

Hola,

Fa uns dies vaig comentar que tenia la intenció de preparar una xerrada per
les Jornades de Girona, amb el títol (aprox) "Traducció del KDE per a
nouvinguts".

El cas és que m'agradaria incorporar a les transparències algunes fotos de les
portades de diccionaris/llibres útils per al procés de traducció. Alguns els
tinc, però n'hi ha alguns altres que vosaltres teniu (en particular en
Sebastià i en Josep Ma.) i jo no. Penso concretament en diccionaris
de "falsos amics" i altres que en alguna ocasió m'heu comentat i que també
seria interessant d'incloure a la llista.

Ras i curt: us demanaria una mica del vostre temps per tal d'escanejar les
portades d'aquests llibres i enviar-me-les, juntament amb les dades
bibliogràfiques dels exemplars.

Gràcies.

Orestes.