[kdecat] Iniciant la traducció del KDE 4

Pep Roca pep.roca at gmail.com
Tue Jul 31 12:43:05 UTC 2007

Hola:

A Dilluns 30 Juliol 2007 14:09, Rafael Carreras va escriure:
> El 12/07/07, Orestes Mas <orestes at tsc.upc.edu> ha escrit:

> M'he assignat els fitxers del KOffice, excepte els del KWord i
> KSpread, que sempre han estat ocupats.

Hola: Poder és culpa meva, perquè encara els estic revisant (ja se que estic
trigant molt, però és que darrerament no he pogut fer gran cosa). Espero
aquestes vacances finalitzar-ho tot. És molt tard?

Gràcies i salutacions. Pep.

--
Pep Roca
pep.roca at gmail.com

"Coda vez más el periodismo es un invertario de obviedades y de chismes"
José Vidal-Beneyto, La derechización del mundo / 4, El Pais 21-04-07 pag 8