[kdecat] KDE i Jornades PL Girona

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Thu Jul 5 21:07:06 UTC 2007

A Dijous 05 Juliol 2007, Orestes Mas va escriure:
> 2) També em sembla bé que posis el KTiny (Albert Cervera) a les 9:30, però
> hauríem de tenir la seva confirmació de que li va bé aquest horari. Albert,
> manifesta't!! (com deien els espiritistes)

De fet estava a punt de dir que en Xavier em vol fer matinar :D Però no hi
tinc cap inconvenient. Ja comptava ser-hi una mica d'hora. Ara només me
n'hauré d'assegurar ;-)

Per altra banda, em sembla molt bé la presentació del KDE-Edu, de fet jo
mateix he quedat parat del gran nombre d'aplicacions que hi ha!

Quant a la meva presentació l'he anomenat "Les TIK: Tecnologies de la
Integració del KDE" per si es vol fer una mica de programa.

En referència a la Càtix, em sembla bé que es presenti, de fet en la xerrada
de les TIK el que vull és donar arguments per utilitzar i desenvolupar en
l'entorn KDE. L'Antoni Mirabete podrà donar també els seus arguments per
utilitzar KDE i no un altre entorn d'escriptori.

Salut!