[kdecat] Activitats kanagram

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Jul 4 19:07:08 UTC 2007

On Wednesday 04 July 2007 10:39:44 Ferran Valle wrote:
> Hola, perdoneu pel retard a respondre.

> El programa que he fet servir per editar els fitxers ha estat el Gedit, i
> l'Orestes ja em va orientar sobre com ho havia de fer per evitar
> problemes amb els caràcters accentuats. Tot i que he fet el que heu dit
> sobre el codi UTF-8, dintre del Gedit, el tema de les "í-" no l'he pogut
> solucionar, i només em passa amb algunes lletres en concret. És per això
> que us demanava ajuda.

> Aquí et dono la raó, no hi havia caigut però aquí us envio els arxius
> corregits en aquest assumpte.

> [...]

Canvis que he fet:
koala -> coala
rat-penat -> ratpenat
alt bosc -> al bosc

Alguna raó per que "Sta coloma de F" no sigui "Santa coloma de Farners"

constel.lació -> constel·lació
satèl.lit -> satèl·lit
tenis -> tennis
inàlambric -> sense fils (què és el terme correcte)

Lloc de la casa que es fa servir com a saleta d'estar, on hi ha el sofà
 |-> líving

Segur que algú endivinaria això?

He pujat els canvis tant a les branques 3.5 i trunk (4.0)

Si algú té més comentaris que no deixi de fer-los.