[kdecat] Possible col·laboració a les Jornades de Programari Lliure (no del tot off-topic)

Albert Astals Cid aacid at kde.org
Wed Jan 17 18:51:23 UTC 2007

A Dimecres 17 Gener 2007 15:31, Orestes Mas va escriure:
> [...]
> jornades, incloent segurament algun tipus de presentació. Aleshores jo he
> pensat que seria una bona idea que des de l'entorn de KDE en català també
> es fes quelcom.
>
> Què podriem fer?
>
> La resposta a aquesta pregunta depèn de diversos factors
>
> 1) Aprofitar el marc de les jornades per fer una trobada de desenvolupadors
> de KDE, al nivell que es cregui convenient (Català, estatal...) i/o una
> trobada de traductors a l'estil de la que vam fer fa un any.

> 2) Fer una "festa de traducció" del KDE al català, per tal de captar nous

Això seria fàcil i mai van malament uns quants traductors nous...

> 3) Fer una o més conferències/tutorials sobre diferents aspectes de KDE
> (divulgació de les possibilitats, presentació de les característiques de
> KDE4, Plasma... ). Aquestes conferències podrien anar a càrrec de
> desenvolupadors d'aquí o bé de gent de fora (dins les possibilitats
> econòmiques de les jornades per pagar bitllets i estances). En aquest
> darrer cas jo demanaria a la gent que està més involucrada en el projecte
> (Albert Astals, Albert Cervera...) si poden fer ells les gestions de
> proposar temes i parlar amb els possibles ponents.

Tan la 1 com la 3 em semblen també bones idees, tot depen de qui si volgui
apuntar, no sé, jo, personalment, per exemple, girona está massa lluny per
anar i venir cada dia (sense comptar que són dies feiners), per tant, caldria
un "cartell" força atractiu per atraure'm, ja que m'he de buscar allotjament,
etc. (en cas que fos "de fòra" del l'organització, no se si m'explico)

Gràcies per tirar això endavant i no dubtis de demanar ajuda si creus que
podem fer-ho.

Albert