[kdecat] Traducció de la web http://behindkde.org/

Miquel Oliete ktalanet at yahoo.es
Sun Jan 14 23:05:39 UTC 2007

On Sun, 14 Jan 2007 22:13:52 +0100
Albert Astals Cid wrote:

> Hola!
>
> El creador de http://behindkde.org/ ha contactat amb mi per si volem
> traduir "l'esquelet" de la web al català.
>
> Són uns cent missatges i no són gaire llargs. El treball ideal per algú que
> volgui iniciar-se ;-)
>
> Algú s'anima?
>
> Albert

Hola Albert

El Xavier, molt amablement, m'ha cedit la traducció de l'esquelet de
behindkde.org. Podríes fer-me arribar els textes o el mail de la
persona que t'ho ha proposat per enviar-li un mail i demanar-li el
texte.

M'anirà d'allò més bé per "agafar la forma" de les traduccions una
altra vegada i seguir amb les traducciones de debian, kde i claws mail.

Salutacions

--

Miquel (a.k.a. Ton)
Linux User  #286784

Welcome to the jungle, we got fun and games
Guns n' Roses