[kdecat] Traducció de la web http://behindkde.org/

Miquel Oliete ktalanet at yahoo.es
Sun Jan 14 22:01:33 UTC 2007

On Sun, 14 Jan 2007 22:25:51 +0000
Xavier Batlle i Pèlach wrote:

> A Diumenge 14 Gener 2007 21:13, Albert Astals Cid va escriure:

> Jo m'hi ofereixo, que també m'anirà bé per aprendre'n un xic. Però si hi ha
> algú que hi estigui més interessat que ho digui.

Jo ho anava a demanar perque es una feina petita i la puc dur a terme
(ara tinc una mica de temps) però si t'interessa ja agafaré alguna cosa
del repositori de KDE per traduïr (a veure si m'hi poso d'una p~&a
vegada).

Salutacions

--

Miquel (a.k.a. Ton)
Linux User  #286784

Welcome to the jungle, we got fun and games
Guns n' Roses