[kdecat] Alguns dubtes

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Sun Feb 18 12:46:37 UTC 2007

  Hola gent

  He trigat prou a donar el meu parer i ho faig
seguint en el fil de la conversa.

--- Albert Astals Cid <aacid at kde.org> escribió:

> A Divendres 09 Febrer 2007, Toni Pizà va escriure:

> m'he trobat un

> no? Com ho soleu
>
> marc de treball? però no trobo q entorn de treball
> estigui malament tampoc

  personalment empro entorn de treball, sí

> versions, tipus 4.1 ..
>
> Més avit es refereix a versions intermitges extetes
> directament del repositori
> de Qt, però vamos, que versió serveix :D

  intsntànies de codi (tarballs) o
  instantànies (captures d'imatge a l'escriptori)

> però a mi no
> queda fatal, pel
> terme català per

  Mentre es decideix deixa-ho tal qual i ja sortirà.

> al igual que bindings
> del grup de traducció

  Al KDE ho fem com a 'estri', tot i que hi ha parers
diferents em baso en que aquest terme és genèric tal
com l'aplicació informàtica del mot 'widjet'.

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca