[kdecat] Dbtes [IMPORTANT: Problemes a la llista]

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Wed Feb 7 19:29:15 UTC 2007

  Hola Pep

  Això també va per a la llista:

  Aquest problema que ens descriu en Pep -és citat al
final del missatge- m'ha passat a mi i a alguna altra
gent a diverses llistes de correu -tot curiós que
només de programari lliure, no en conec cap altra...
:)-

El problema:
  -- Sembla que el servidor smtp de cadascú fa de les
seves.
  -- També es pot deure a altres coses però si la
llista no l'accepta, aquest es queda a l'espera de
moderació i si cal el fem passar. En aquest cas rebs
un missatge en anglès que així t'ho indicarà.

Una solució?
  -- Quan us trobeu amb un missatge que no ha aparegut
el podeu enviar amb CC a algun company de la llista.

  Personalment se'l faig a l'Albert Astals o a en
Sebastià Pla i d'aquesta manera i si no arriba ells
poden fer un reenviament a la llista.

  Difícilment podem tenir alhora problemes amb el
smtp.

--- Pep Roca <pep.roca at gmail.com> escribió:

> Hola Josep Ma:
>

> Gràcies per l'ajuda!!
>
> Per cert, els meus missatges a la llista a mi no
> m'arriven. Els altres, sí.
> Algú sap a que es pot deure?

  Atentament
  Toni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca