[kdecat] Modificacions a Kde-Edu per pujar al SVN

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Dec 30 01:05:27 UTC 2007

A Dissabte 29 Desembre 2007 19:58, Albert Astals Cid va escriure:
> A Dissabte 29 Desembre 2007, Orestes Mas va escriure:
>
> Pujat (al ktouch no hi havia diferències)

Que estrany... juraria que després d'actualitzar la meva còpia local a HEAD hi
havia una cadena difosa que vaig arreglar... Bé, tant és.

Ara mateix també acabo de veure que en la darrera actualització del SVN han
canviat unes 40 cadenes del Kalzium, o sia que l'he tornat a deixar al 100% i
l'adjunto per a la seva revisió/pujada.

(Administradors de la llista: descarteu un missatge anterior idèntic a aquest
però amb el kalzium.po sense comprimir, que superava el límit de 150KB de la
llista)
--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A