[kdecat] Unes qüestions sobre el kalzium

Orestes Mas orestes at tsc.upc.edu
Sun Dec 2 11:05:32 UTC 2007

Hola a tothom,

Hi ha unes qüestions sobre el Kalzium que m'agradaria consultar a la llista.
Concretament si us mireu el fitxer adjunt, als missatges números 8, 10, 83,
87, 88 i 462 hi ha unes cadenes angleses que sembla que no es mostraran mai a
l'usuari perquè consten de paraules unides. El que em despista és que algunes
d'aquestes cadenes tenen acceleradors de teclat, com si s'haguessin de
mostrar en algun menú o diàleg.

Algú sap de què van aquestes cadenes? He mirat els fitxers .ui amb el
qtdesigner però no n'he sabut treure l'entrellat. Creieu que s'han de taduir
o deixar-les en la forma original anglesa?

Si ningú no ho sap, ja preguntaré a l'autor...

Gràcies.

P.D. De passada, si feu una repassada al kalzium, que ja està al 100%, us ho
agrairé.

--
 Orestes Mas Casals - UPC
 GNU/Linux User 285092 / Clau pública GnuPG: 0x97451E6A