[kdecat] Més correccions

Albert Cervera Areny albertca at hotpop.com
Fri Apr 27 13:07:40 UTC 2007

Doncs a mi m'agrada la proposta de "Desa amb un altre nom". És cert que és
llarg, però també és cert que "Desa com" no és gens entenedor (No dic que no
passi el mateix sota windows amb el "guardar como"). Fent una ullada al KMail
amb el que envio el missatge podem trobar opcions de menú com les següents:
"Fes que caduquin totes les carpetes", "Refresca el cau local d'IMAP" o "Mou
tots els missatges a la paperera" o sigui que crec que cal fer els missatges
el més curts possibles, pero sempre que siguin entenedors.

A Divendres 27 Abril 2007, Raül Garrigasait va escriure: