[kdecat] Correccions pel KDE 3.5.7

Xavier Batlle i Pèlach tevibp at wanadoo.es
Mon Apr 23 17:48:51 UTC 2007

A Diumenge 22 Abril 2007 15:40, Raül Garrigasait va escriure:
> A Diumenge 22 Abril 2007, Antoni Bella va escriure:
>
> No tinc cap argument en contra de l'opció "comandament". En qualsevol cas,
> cal esborrar "comanda".
>
> Amb tot, a vosaltres què us sona més natural: "línia de comandaments" o
> "línia d'ordres"?

Què us sembla instrucció?

http://ec.grec.net/lexicx.jsp?GECART=0077943

   3   INFORM Cadena de caràcters que, en llenguatges de programació i amb
relació a un conjunt determinat d'operacions, especifica parcialment o
completament una operació a un procés elemental.

A mi em sembla que s'hi ajusta prou.

Xavier