[kdecat] Bytes i octets i altres (arran del KNetworkManager)

Antoni Bella evasten5 at yahoo.es
Mon Apr 16 10:49:11 UTC 2007

--- Sebastià Pla i Sanz <sps at sastia.com> escribió:

> A Dimecres 11 Abril 2007 14:22, Antoni Bella va
> escriure:

> admeten

> s'usa
> texts

> Si cerco a google a quantes pàgines en català surt
> octets i bytes em surt:
>
> Resultats 1 - 10 d'aproximadament 762 pàgines en
> català per a octets. (0,05
> segons)
> Resultats 1 - 10 d'aproximadament 210.000 pàgines en
> català per a bytes. (0,21
> segons)
>
> Potser s'usa arreu on vas, excepte a les pàgines
> [...]

  Segur que hauries de tenir en compte la fiabilitat
de qui escriu dites pàgines: Si ho fan pardalets com
jo a la seva pàgina web o si es tracta d'escrits
tècnics.

  Tot és ben relatiu quant al metode emprat per a la
tasca. El qual aplicat a les traduccions on he
treballat miro d'emprar termes prou difosos en
prevenció de la confusió que origina el seu mal/poc
ús.

  bits, octets, megabytes, terabytes...

  Antoni

Sort

## Correu-e :	<bella5 AT teleline DOT es>	##,
## ID de Jabber: vasten AT jabber DOT org	## i
col·laborador dels projectes:
    Debian en català: http://www.debian.org/international/Catalan/
    KDE en català: http://l10n.kde.org/teams/infos.php?teamcode=ca
    T.P: http://www.iro.umontreal.ca/translation/registry.cgi?team=ca